Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при ускоряване (2.4)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при ускоряване (2.4)

    Наскоро купих 156ца 2.4 136 к.с. 00г. Преди покупката колата беше на диагностика където излезнаха грешки дебитомер и рейла . Турбото дебитомера и дюзите бяха проверени и всичко беше ок имайки предвид че колата е на 350000+км. След изчистването повторно грешки до момента нямаше .
    Проблема е в ускорението . Без значение от предавката колата се усеща че ускорява уникално добре но има един момент от 1-2 секунди в който сякаш "отпускам леко газта, не и достига гориво " ( така го оприличавам и разбирам) след което пак си придърпва ама яко . Това мога да дам като пример за сегашния проблем .
    Ако някой има предположения за какво става въпрос преди да съм пристъпил към скъпите диагностики и ремонти нека сподели. Ще съм благодарен.
    П.с прави го на всички обороти и скорости, има около 5 к до смяна на ремъци ролки филтри и масла .

  • #2
    Горивния филтър сменял ли си?
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      МАП сензор. Предпазва от пренадуване.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Филтъра не е сменян , но утре ще го сменя . Относно мап сензора , може ли да ми кажеш къде стои ? Много лесно ще излезне ако е от него в което се съмнявам.

        Comment


        • #5
          Мап сензорът стои на всмукателния колектор от задната му страна извади го и го почисти също може да извадиш буксата на дебитомера и пробвай тогава как ще е ускорението.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alfa tuner Покажи съобщение
            Мап сензорът стои на всмукателния колектор от задната му страна извади го и го почисти също може да извадиш буксата на дебитомера и пробвай тогава как ще е ускорението.
            А да не пипа дебитомера засега без диагностика

            Comment


            • #7
              Смених филтъра и почистих мапа . И двете бяха ужасяващи . Филтъра пълен с мътна , почерняла нафта , а мапа беше запушен до края на отвора с някви запекли сажди . Още не съм пробвал как е сега но ще коментирам . Егр-а ми не е изолиран трябва ли да го правя това или мога да си карам и така ? Има ли как да спре да изкарва толкова много сажди ?

              Comment


              • #8
                Не е изключено и ЕГР-а ти да е в подобно на горивния и на мапа състояние.
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от 1506 Покажи съобщение
                  Смених филтъра и почистих мапа . И двете бяха ужасяващи . Филтъра пълен с мътна , почерняла нафта , а мапа беше запушен до края на отвора с някви запекли сажди . Още не съм пробвал как е сега но ще коментирам . Егр-а ми не е изолиран трябва ли да го правя това или мога да си карам и така ? Има ли как да спре да изкарва толкова много сажди ?
                  Саждите... може да са от заминал дебитомер и некачествен софтуер, особено ако е ремапвано ЕКУ-то. Относно МАП-сензорът, ако е той ще запише грешка. Пренадуване се получава и при запекла геометрия на турбината. Направете една диагностика в движение и следете за налягането на турбината.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #10
                    Добре , има ли как да спра това чадене натрупване на сажди навсякъде ???

                    ---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

                    Налягането на турбото беше замесено в Бош докато колата беше на неутрална и когато я напъна погледна данните и каза турбото е добре ... Това стана . Относно дебитомера , за него каза че е съвсем малко под нормите на нов . Не знам дали е ремапвана

                    Comment


                    • #11
                      Затапваш ЕГР-а, правиш кадърен ремап и няма да трупа сажди.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Затапването на егр-а става като сложа дебела пластина на мястото на ограденото на снимката ? Друго трябва ли да се прави ? Трябва ли да запушвам вакуум маркучетата водещи към него ? И след Сичко това евентуално с кадърния ремап да се махне и от екуто ? (Снимката не е на моя мотор)
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Затапва се и долу, където влиза в изпускателния колектор. После софтуерно елиминиране, качествен ремап, смяна на турбопътищата с алуминиеви тръби и силиконови колена и си на "6".
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Не пипае ЕГР-а, че скоро няма да минеш на преглед. Просто го свали и почисти. Не прави ремап, не си троши колата. Виж си турбината дали не ти хвърля масло. Не трябва да имаш грам аксиален луфт и съвсем нищожен радиален. Сложи хубаво масло.
                            Пренадуването е било заради МАП-а

                            Comment


                            • #15
                              Смених горивния , затапихме и позачистихме около егр-а (каквото можахме ) заредих и сипах добавка . Продухахме количката но пак си има тва забиване .
                              Last edited by 1506; d.m.y г., 13:51.

                              Comment

                              Working...
                              X